יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

בית קירור

שימושים של בית קירור

בית קירור משמש אותו לאחסון של מוצרים בקירור, אחסון של מוצרים במצב שכזה עוזר לנו לשמור על טריות המוצר ואיכותו לארוך זמן רב יותר, דוגמאות למשל למוצרים שרצוי לקרר הם מוצרי מזון שונים כמו ירקות ומוצרי חלב, לכן נמצא בדרך כלל בחדרי אוכל וחברות קייטרינג בית קירור.

דגשים בהשכרת / בניית בית קירור

אז לפי בחירה המתאימה לצרכים שלכם, תחליטו על השכרה או בניה של חדר קירור, ולכך יש כמה דגשים ?
ראשית אם אתם צריכים בית קירור לאחסון מוצרים, חשוב מהו המיקום של אותו בית הקירור ? ומה הנגישות שלו ? למשל אם יש לכם סחורה רבה שאתם צריכים להעמיס ואתם צריכים לשנע סחורה זו באמצעות משאית, אז אולי רמפה להעמסה ומרחב שבו למשאית לא תהיה בעיה גדולה מידי לקחת את הסחורה ופשוט לסוע ללא עיקובים.
עוד הבט שחשוב לנו לשים לב אליו בבתי קירור הוא דלת החדר, לפעמים הדלת יכולה להיות נקודות התורפה של המון חדרי קירור, וזה יכול לקרות עקב דלת שלא נאטמת כראוי בסגירה שלה ,דלת פגומה או צירים פגומים או שלפעמים בכלל אנשים שלא סוגרים את הדלת אחריהם, דבר זה יכול להשפיע על טמפרטורת החדר, מה שיכול לפגוע במוצר המאוחסן(לכן רצוי להתקין חיישן אשר יתריע כאשר הדלת נשארת פתוחה).
ובכלל גם מערכת לבקרת טמפרטורת ומעקב אחר הטמפ' של חדר הקירור גם מהבית.
בנוסף כמובן שחשוב לבחון את החומר ממנו עשוי החדר קירור שלכם, האם הוא עמיד בפני תנאי מזג האוויר שונים ? האם חדר הקירור מצליח לשמור את הקור ואין ממנו בריחת אוויר ?
חשוב לבחון את כל הדברים האלו כאשר אנו בוחרים בית קירור, כדאי להתייעץ עם כל המומחים וללכת לראות בעיניים שלנו את חדר הקירור ולוודא שאין בו פגמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה